_eay_ Kızlar bugün tetagil sürüyordum elime alttan baya sivri bişey geldi tekrar dokundum bildiğiniz dış baya keskin, ama baktım pek ağzını açtırmadı ağladı bişey görünmüyor gibi ama elime geldi
karsiyakalianne _eay_ maşallah inci gibi dişleri olsun.. ne kadarlık bebisiniz, belirtiler var mıydı?
_eay_ karsiyakalianne Evet 2 haftadır elimizi bile yemeye çalışıyordu dış kaşıyıcı aldık kar etmedi sonra doktor tetagil önerdi aşırı şekilde akıntısı vardı sanki büstüne su dökülmüş gibi oluyordu 5 dakikada.Cok huzursuzdu elleri hep agizdaydi 5 ayligiz
karsiyakalianne _eay_ benimki daha 3 aylık ama elleri sürekli ağzında ve çok fazla tükürük salgılıyor. Erken daha bize ama hayırlısı bakalım 🤷🏼♀️
_eay_ karsiyakalianne bizimde belirtiler 3.5 ayda başladı patlaması uzun surebilirmis dişin doktorum öyle demişti bide ellerini ağzına götürünce isiriyor mu çünkü ellerini keşfetmeye başlamış ta olabilir
_eay_ Sibls Amin canım herkese nasip etsin rabbim daha nice mutlu günlerini görelim inşallah evlatlarımızın🙏kaşıkla nasıl denicem benim dişine kaşık değse bile içim giciklanir çok kötü oldum okuyunca 😆😆😆