Sevgili anneler, benim bebem 7 aylık oldu. 3.5 - 4 aylıkken bezi yokken sağa sola döndü bikaç kere. Ama sonra asla dönmedi. Hatta ben döndürünce de sırt üstü geri dönmek için inat ediyor :) bi ara başının etrafında dönmeye başlamıştı, bi ara ayaklarından güç alıp kendini yukarı yukarı atıyordu sırt üstü. Ama şimdi desteksiz oturmayı öğrendiği için asla sırt üstü de yatmıyor. Dolayısıyla dönme konusu sanırım kapandı bizim için. Yüz üstü zaten asla koyamıyorum kıyameti koparıyor. Şimdi geleyim soruya… otururken öne uzanıp yüz üstü düşüyor. Ama hareket etmeye çalışmıyor ve ağlıyor. Bu durumda bu yavrucak nasıl emekleyecek? Yani yere oturtup kendi haline bırakmak dışında bişey yapmalı mıyım?