Panikanne Benim oğlum maalesef anne sütü almıyor 1,5 aydır sadece mama ile besleniyor.O sebeple başlamak istedi annem.Ama doktorumuz 5 ay 10 günlük olana kadar ek gıdaya başlamayalım dedi.Günde 1 kez kaka yapan oğlum 3-4 kez yapmaya başladı.Doktorumuzun tavsiyesine uyup vermemeye karar verdim formül süt dışında hiç1 şey şimdilik.Hele sizin evladınız emiyor madem yazık 6 ay hiçbir şey vermeyin bence.