Kızlar merhaba ben bebelac mama kullanıyorum mamayı açalı daha bi hafta oldu zaten süresi dolmadan kızım bitiriyor sadece mama ile besleniyor ama ben büyük bir cam kavanoz a koydum iyice yıkayım peçeteyle tamamen kuruttum koydum daha önce zeytin kutusuydu sonradan kapağı açınca buram buram zeytin kokusu geldi burnuma mama hazırlanınca tadı aynı ama zrytin kokuyor toz haldeyken kutuyu değiştirdim ama bebeğim iki gündür içerken kafasını başka yöne çeviriyor 3 saatte 120ml içen çocuk 100 ml i zor içiyor şuan zorla veriyorum diliyle geri itmiyor aslında istiyor ama içerken devamlı kafasını başka yöne çeviriyor kokudan mı yada bpzuldu mu anlamadım sizce koku mamayı etkiler mi