Canım sütün çok çok da güzel emiyorsa yani biberonu ya da seni bu halde kilo almıyorsa doktor izni ile mamaya başla hip ya da aptamil önerdi benim Doktorum belki sütün çok ama yaramıyor yağsız süt olabilir doktoruna bir danış ne diyor kaç kilo doğdu belli az kilo ile doğmuş ise belki normaldir kilosu