As1ioz 4 ana öğün veriyorsunuz bence fazla. Öğlen yemeğinden sonra sadece ara öğün verirseniz akşama daha güzel yer. 3 ana 3 ara öğün olması yeterli diye düşünüyorum. Ben kahvaltı yaptırıyorum çok erken yaptıysa öğlene doğru ara öğün veriyorum eline kek olur meyve olur ne varsa 1.30 gibi öğlen yemeginj yediriyorum sonra 3-4 arası tekrar ara öğün yapıyoruz akşam 7 de akşam yemeğini yiyor. Akşam da biz biseyler yersek atistiriyor canı isterse 10 da mama içip yatıyor. Devam sütü kullanıyorum gece muhhalebi tarzı şeyler uygun bulmuyorum. 14 aylığız bizde. Kilosu da iyi geliyor bana 🥰 Tabi çocuğunuz iştahla yiyorsa bişey diyemem🥰