Minakanne siz nasıl yedirmek istiyorsanız o şekilde ilerleyin yani kaynananız öyle söyledi diye yediklerinizden vermek zorunda değilsiniz.doktor tavsıyesıyle devam etmekte fayda var.1 yaşına girdi diye bir anda yüklenmek sakıncalı bence.azar azar verin verecekseniz de tuz,baharat tarzı seylerı.benim bebegım de 1 yaşına girmek üzere ama vermeyı düşünmüyorum.hala onun yemegı arı pişer.büyüklere bile önerilmiyorken tuz,şeker,beyaz un gibi gıdaları küçücük çocuklara yedirmenin bir manası yok