Annesi_bebisi Kızlar bebeğim 10 Ay 10 günlük anneyi sadece 1 babayı 2 kere söyledi motor gelişiminde vs hiç bi eksiklik yok ama burada görüyorum 8 aylık anne baba dede mama vs diyen bebekler var doktorumuz bi sorun olmadığını söyledi erkek bebekler biraz daha tembel olurmuş bu konuda 😏 sizde durumlar nasıl ?
Gamzeli2206 Annesi_bebisi erkek bebek tembel olırmuş diye birşey yok ama sizin bebekte diğer bebeklere göre çok çok iyi her çocuk aynı gelişmiyor hem zeka hem fiziksel o yüzden normal sizin kide
Serife3304 Annesi_bebisi 10 ay 2 günlüğüz. Baba dede diyor bide bugünlerde anlamsız kelimeler kullanmaya başladı kendi kendine konuşuyor sürekli bay bay yapıyor alkış yapıyor ama emekleme yok bizde de yuvarlanıyor ayakta bi 10 saniye duruyor 😁
[silindi] Annesi_bebisi oğlum 10 ay 15 günlük bababa diyo dede diyo mama diyo ben diyo . Yuruyo ben nereye gidersem pesime fare gibi hızlı hızlı geliyo koşmaya çalışıyo ama acele ettiğinden düşüyo maşallah erken yürüdü oğlum. Yerinde bi dkk durmaz
Annesi_bebisi Gamzeli2206 Evet beslenme olsun hiç bi sıkıntımız yok emekleme ayakta durma sıralama oyuncaklarla oynama algı vs Hersey çok iyi demekki zamanı var henüz 🙏
Annesi_bebisi Serife3304 demekki hiç birimizdeki sorun digerini tutmuyor depar atarak emekliyoruz bu ayın sonlarına doğru da yürüme aşamasına geçer sanırım bizde müzik duyunca ritim tutup oynamaya başlıyoruz alkış yapıyoruz çok mutlu oluyor ☺️😍dile gelmenin demekki zamanı var henüz demekki🙏
Serife3304 Annesi_bebisi aynen her çocuk farklı alanlarda gelişme gösteriyor hepsinin gelişimi kendine özgü 🥰
89Kbr Anne ,mama ,baba ,bay bay, alkış ,öpücük,tutunarak sıralama ,İstediğini gösterme tek tük 1-2 adım vesonra devrilme😂 ama bizde emeklemiyoruz sürünüyoruz buna da hiç takılmıyorum . 9+30 günlük 😇
Annesi_bebisi 89Kbr aslında bende çok fazla takmamaya çalışıyorum ama bazı postları görünce insan ister istemez acaba diyor 🤦♀️
Defnenvekuzey Bizde 10 ay 17 günlük olduk bu gün ama biZimde öyle baba bi iki kez dedimarada diyor anne de aynı şekil ama baba nerde abin nerde dedimi direk o kişiye bakıyor emekleme yok yürüme. Çabaları war biziml aynı yaşıt arkadaşımın bebeği 10 aylık yürüdü bitanesi de emekliyor aralarında 15 gün var bizimki tembel her bebek aynı değil OyüZden takmıyorum zamanı gelince hepsini der😀