Alpaslanceylan Anneler doğumumdan sonra sureklı olan bır şey . Mıgdemde cevresınde agrı ve bulantı . Dayanılmaz oluyor bazen gece oluyor sızce sebebı nedır . Gece anıden mıgde bulantısıyla uyanıyorum arkasına agrılarım çoğalıyor . 9 aydır nerdeyse var
Gok_53 Alpaslanceylan kontrole gittiniz mi ? Yani normalde doğum sonrası belirtiler 6 Aydan sonra devam etmez ki 40. Gün hiç doğum yapmamış biriyle aynı oluyoruz . Hani belki içerde bir yapışııklık ya da enfeksiyon oluşmuş olabilir canım çünkü enfeksiyon da mide bulantısı yapar
Alpaslanceylan Gok_53 Ay valaha turkıyede olsam hemen doktora gıtcem ama Hollanda’da evde yat dıyor ve bu benı aşırı sınır edıyor ya 😭😭
Gok_53 Alpaslanceylan yaaa o zaman bir şey diyemicem canım yani bence biran önce bakılması gereken bir durum çünkü normal durmuyor 🤷♀️