mavihuzurkalp Güzel anneler fikrim olmadığı için soruyorum, yarın bime uyku tulumu geliyor almak istiyorum oyüzden sordum 🙏💜
Alpaslanceylan mavihuzurkalp ben ınce gıydırdım altınada zıbını gıydırdım çok rahattı . Kışında kalın gıydırdım pıjamyla ınce de bı yorgan attım üstüne . Üstünü açsa bıle üşümedi
eymenugur_721 mavihuzurkalp cnm biminki yaz için uygun değil bence yani tulumdan daha çok böyle bol pijama bol üstler daha rahat