Dün post açmıştım bilenler vardır deli gibi aglıyor diye artık iyice taktım kafama bizde bu hareketler hep vardı demir eksikligine yorduk doktorda aynı şekil artık avaz avaz aglayarak kalkınca iyice izledim hareketlerini sürekli ayak parmakları ufak hareket ediyor yada eli ufak ama ve yarım saniyelik uyuyamadım yatamadım bilgisi olan yazsın lütfen yaklaşık bir saattir başımdayım oluyor hala sanki korkar gibi aniden hareketler her bebekde olur mu normal mi bu nöbet mi epilepsimi nasıl anlarım başına gelen varmı(22) aylık