ozgetunak Deren_Hatun bizde 4 ay aşılarımızı dün olduk asi yerleri kızardı ama iki gündür çağırarak ağlıyor resmen atak atlattık gibi ama bizide hesaplarmisinnn
Mirosumm ozgetunak canım doktorum kızarma,morarma,şişme olursa soğuk tampon yap demişti. Olabilir yani normal bi durum
Zey44 Deren_Hatun ben şu atağı bi hesaplayamadım ya bi yapıyorum on gün var bitmesi gerekirken çoğalıyor sanki 😅 hesaplarmısın rica etsem 😅
Mirosumm Deren_Hatun vermedim. Yüksek ateş olmadığı sürece verme taraftarı değilim. Böbrekleri için çok erken parasetemol içeriyo. Doktorum da yüksek ateş olursa ver demişti
ozgetunak Deren_Hatun yaaa biran önce geçer inşallah hissediyorum çok acidigini hicbir asi şuana kadar böyle yapmamisti
ozgetunak Deren_Hatun teşekkürler çok sevindim ama şükür iki gündür çok huysuz zor basediyirum atlatmamıza sevindim darısı herkesin basina
Deren_Hatun ozgetunak 4. Ay aşı olarak atak olarak büyüme olarak neye sayarsanız biraz sancılı bir süreç Allah yardımcınız olsun🌸🌸