Gokceannesi Kızım 8 buçuk aylık baston bebek arabası bakıyorum pratik tavsiye edebileceğiniz markalar varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar
attbianne Gokceannesi babyhope kullanıyorum memnunuz 250 liraya almıştım çok pratik çok hafif asansorumuz yok tek elimde bebek tek elimde araba iniyoruz merdivenden tek sorunu üstteki şapkası küçük tam korumuyor yağmurlu havada ekstra yağmurluk şart
seydaagurol Chicco lite way top3 kullaniyoruz cok memnunum icinde polar korumaligi ve yagmurluguda cikiyi yaz aylarindada tentesi genis dughnda icinde rahatca uyutabiliyorum tavsiye ederim hepsi buradada cok sık indirimede giriyir takip edin derim
Gokceannesi attbianne ilk kızıma da ben o şekilde kullandım ekstra takmıştım ona da bakayım kısa mesafeler için seyahat için alıcam zaten
Miine Chicco lite way top 3 kullanıyorum çok memnunum tentesi uzun , kış örtüsü var yağmurluğu var 5 nokta kemerli çok rahat kullanılıyor araba 7.5 kilo ve katlanınca fazla yer kaplamiyor😍 alın aldırın derim