Nur16 ılk kullandıgımız kutuda bır sıkıntı yoktu ancak gıttıkçe dedıgınız gibi felaket gaz yaptı 5 gun kakasını yapamadıgı zaman oluyordu. Tatlı badem yagı yada zeytınyagı mamasına koyup oyle ancak kabızlıga care bulmuştum gazını atarkende kıvranıyo kendını kasıyodu huzursuzdu. Ilk cocuk ınsan baştan anlamıyor napcagını sonradan aklıma geldı mamayı degıştırdım cok rahatladı. Her bebek aynı tepkıyı vermıyor ama sma bıze yaramadı