MeteNaz ahh ahh tecrübesizliğin dibini yaşadım ben benim oğlumda mamayla başladı sezaryenliyim sütüm yok diye. Üstüne bir saat uğraşıp sağdığım ilk sütü renginden dolayı süt sanmayıp birazını dökmüştüm 🤦🏻♀️ Hemşire gelip uyarmasa geri kalanını da dökecektim. Sonra eve geldiğimde kafama dank etti emzircem dedim göğüs uçlarım kanaya kanaya emzirdim oğlum emmek istemiyordu damakları arasında sıkıştırıp çekiyordu sanki ruhumu çekiyordu öyle bi acı yine bağırmadım sesimi çıkarmadım emsin dedim iki ay içerisinde yaralar bitti oğlum yine isteksiz ama aç olduğu için emdi ah ne güzel bi duygu emzirmek dedim pat oğlum şiddetli bir meme reddiyle karşıladı beni. 15 gündür değil bi damla çekmek menem pozisyonunda kıyameti koparıyor pes etmiyorum emecek diyorum ama nasıl olacak hiç bilmiyorum. O yüzden size diyorum bebek her ağladığında emzirin ama almak istemiyorsa da zorlayıp küstürmeyin sonra tekrar denersiniz. Lütfen kiloyu da bu kadar takmayın önemli olan sağlığı. Allah yardımcınız olsun.