MeteNaz Canım sen annene bakma malesef destek olacakları yerde bazen bilmeden köstek olabiliyolar. Sütünün yetmediğini de düşünme. Bu biraz da beyinle alakalı bişey. Sen olumsuz düşünürsen yeten sütün de yetmeyiverir Allah korusun. Bol bol su iç. Sütünü arttıracak şeyler tüket. Bebek sonuçta her şeyi ağlayarak anlatıyo. Her ağlaması her huzursuzluğu aç olduğundan değil ki. Gazı vardır, uykusu vardır ne biliyim belki bi yeri ağrıyodur, altına yapmıştır o rahatsız ediyodur. İlla aç olduğunu göstermez yani. Bezleri azaldıysa belki kabızda olabilir. Kakasını rahat yapıyo mu ?