Selam anneler
başlıktan da anlaşılacağı üzere sorunumuz parmak ucunda yürüme oğlum 18 aylık epeydir parmak ucunda yürüyor ama isterse yada uyardığımda ayağını basarakta yürüyor.
eşim epeydir rahatsızdı bu durumdan ama benim ablam yani teyzesi yaklaşık ilkokul çağına dek parmak ucunda yürüdü genetik etki diye düşündüm bugünde 18 ay aşıları yapıldı orda doktora sorunca biraz fazla geldi bana fizyoterapist görsün deyince moraller dine indi
arastırdım epey 2 yasa kadar normal erkek çocuklarda daha fazla meyil var artı genetik yatkınlık bunlar içimi rahatlattı ama bir sürü başka problem olabileceği de yazılmış
başına gelen var mı ne yaptınız ne yapmalıyız bu arada yürüteç kullanmadım ona bağlı olabilir diyenler için şimdiden teşekkürler 🙏🏻