Kizlar selam uzatmim gecenlerde 2nci ay asida bize fitil verdi doktor evde bide parol vardi kavga kiyamet esimle annesini bikqc kez parol verirken gördum dustan cikiorm wcye gidip geliorm vs nneden diye sinirli sordugumda cok agliyordu dediler hep Gecen gün acillik olduk karaciger enzimleri yukselmis fitille paroldan Ben sok oldum tabi esimle yine kavga.Bugun normal kontrole goturdm baska cocuk doktoruna ne kullanayim dedim asilardan sonra hic bise kullanma dedi e atesi cikarsa dedim nolcak en fazla 38olur dedi ve bi oneri beklerken hic bise vermedi garipsedim