Herkese hayırlı geceler anneler, kızım 19 aylık ve kendi son bir aydır bezinden rahatsız olup çıkarmak istedi, çiş yaptığında bir defa bile olsa hemen çıkarıyorduk, lazımlık aldık ve tuvalet eğitimine başlamaya karar verdik. Bir hafta boyunca çişi geldiğinde anne diyerek koşar gelir yanıma oturup yapar oldu gayet güzeldi ama düne kadar 😔 dün kakası geldiğini fark ettim altı açıktı tabii( sadece geceleri bağlıyorduk bir haftadır) gittik oturduk kakasını yaptı ve kızımı yıkamaya giderken lazımlıkta kendi kakasını gördü ve bağırmaya başladı. Dünden beridir kesinlikle oturmak istemiyor görünce bile bağırıyor, kakasını da yapmadı bezine, ben mi hata ettim diye kendimi suçluyorum. Ne yapmam nasıl bir yol izlemem lazım sizce daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ? ( daha çok erken falan diye söyleyecekler olacaktır lütfen bu tarz eleştiri yapmayın, çocuğum kendi bezinden rahatsız oluyordu, sabahın 6’sında uyanıp bezini açtırıp çiş yapıp tekrar uyuyordu, bezden kendisi de rahatsız olduğu için denedim galiba başarılı olamadık)