Burcu582 Belki bilen vardır oğlum doğunca sarılık olduğundan mama verdik sütümde gelmemişti şimi biberonu cok seviyor beni emmek istemiyor bende sağıp veriyodum ama hep böyle olmaz bırakmak lazım diye dün bi defa bugün hiç vermedim zorla emzirmeye çalışıyorum bugün 4 defa kaka 5-6 seferde çiş yaptı doyuyor olması lazım( kısa kısa emdi ama hep zorladım)ki ağlamadıda zaten.ama 4saat uyudu şimdi bende uyuyakalmışım öncesinde de az emmişti asla emziremiyorum uyanmıyorda sarhoş gibi acaba açlıktan mı nası başa çıkıcam çok üzülüyorum dayanamadım yine sağdım sütü biberondan bile zor içiyor şimdi hastalandı kan şekeri düştü diye cok korkuyorum
Hazalss Burcu582 bezleri doyduğunu gösteriyor aslında ama kaç günlük şuan? 40lı bebekse 4 saat uzun bi süre halsizse mama veya sütünü ver annesi ama kaşık veya enjektörle verirsen daha iyi olur. Bu süreçte mümkünse emzik bile verme. Sana iyice alışsın.
Minigimm Burcu582 bir sorun yok merak etme.o yollardan bizde geçtik ki şükür şuan 77 günlüğüz.annesi kararlı ol.faceden emzirme akademisine üye ol ordaki emzirme danışmanları yardımcı olucaktır sana.ama sürekli 2 saate bir beslemelisin.benim bebegim daha 65 günlük olana kadar uykusunda asla emmiyordu herşey oluyor ama zamanla.birde hergün farklı birşey görüceksin niye böyle diye düşünme.emzirmeye çalış.
koalaveannesi Burcu582 bezlerini düşününce karnı doyuyodur annesi. Ben de bebeğimi ilk zamanlarda gece uyandıranıyodum sırf bu yüzden sağıp veriyodum sütümü aç kalmasın diye ama zamanla kendi uyanmaya başladı Siz yine de bıkmadan her gece deneyin
Burcu582 Hazalss 26 günlük verdim yine sütümü sağıp kaşıkla falan cok ağlıyor enjektörüde beceremiyorum yine kıyamayıp biberonla verdim 2 bucuk saate de alarm kurdum çiş falan yapmamış sürekli uyuyor normalde geceleri hiç uyumaz gündüzleri uyurdu bi sorun var ama çözemedim
Kbrakurt Burcu582 sorun yok bence. Bebeğinin bişeyleri sürekli değişecek. Benim kızım o zamanlar nerdeyse tüm gün uyurdu ve hiç uyandıramazdık. 3 aya yakînda bu durum devam etti. Şimdi normale bindi şükür.
Hazalss Burcu582 canım sen her 2 saatte bir emzir her ağlamasında önce göğsünü ver. Bi anormallik yoktur biz de baya bi çektik sarılıktan. Bi de zaten hergün farklı oluyor bebeklerin huyu. Bi gün hep uyuyo bi gün hiç uyumuyo bi gün hep ağlıyo korkma yani.
Burcu582 Minigimm uyurken emiyo mu peki şimdi ben bunuda cok kafama takıyorum uyurken meme almıyo cünkü
Minigimm Burcu582 evet ben bu zamana kadar hep uyandırıp emzirdim ama hep işte son 10 gündüe uykusunda almaya başladı çok şükür.çok kafama takıyordum başkaları anlatıyordu uykusunda emiyor falan diye ben hep uyandırmak zorundaydım ama çok şükür şimdi uykusunda alıyor.kafanıza takmayın herşey zamanı gelince oluyor