Bebeğimin gündüz yarım saati geçmeyen uykuları yüzünden daha önce de bir çok kez post açmıştım burada. Bir sürü video izledim bununla ilgili. Hepsinde de nasıl uyutursan öyle geri döndür uykuya diyolardı. Aylarca yaptım ama asla başaramadım. Bu olayın tek bir çözümü var o da bebeğinize desteksiz uyumayı öğretebilmek. Ben bu dönemde bir uyku danışmanıyla çalıştım. Ne bebeğimi odada bıraktım onu terk ettim ne de saatlerce ağlattım. Bebeğimin ve benim ihtiyaçlarımıza göre ilerledik. Sonuç; gece deliksiz uyuyan, gündüzleri olması gereken kadar uyuyan bir bebek, beraberinde mutlu bir anne ❤️
Not: bebeğinizin asla ağlamıcağını düşünmeyin. Ağlamasını tolere edemeyen hiçbir anne bu eğitimi başaramaz.