Irmak45 şehir hastanesine git bence 15 temmuz berbat ben 9 gün önce yaptım gelen giden anca azarlıyor doğumdan sonra başım döndü yere düştüm hemşire diye kaç kez bağırdım gelen giden yok doğum doktoru geldi sonra ıkınma gelmeyince imzala çocuk ölürse ölsün sorumluluk senden bilmem ne gibi şeyler dediler