Bebeğimle ben hasta olduk ben bugün hastaneye gittim serum felan takındım toparlayım DİE kızımı götürmedim ama şimdi ne olur no olmaz DİE ama Burnu çok akıyor oda rahatsız ediyor uyuyamıyor 6 aylığız evde yapabileceğim bişey var mı çektim felan ama yine aynı