Derinay Kizlar 2.5 aydır sadece sol gogsumu emiyor sağ gogsumu versem acaba sütüm bozulmisdur verebilir miyim bu konuda bilgisi olan varmı
Ruveydaa98 Derinay benim sağı emmiyordu ilk 3 ay sağı da sol pozisyonda gibi verdim geceleri verdim öylelikle idare ettim sonra ikisini de emmeye başladı
Ezgi_saymaz Derinay bozulma konusunda herhangi bir fikrim yok ama birkaç kez yada birkaç gün sağım yaparsanız taze sütünüze dönersiniz bence. Renginden de anlarsınız diye düşünüyorum
Nez122 Derinay dene pes etme ben doğduğundan beri tek göhüsle veriyorum dikişlrim çok tu diye tek göhüsle verdim rahat neresi geldiyse orayla 1. 5 yaşında daha tek göhüsümle veriyorum çok şükür yetti süttüm
Derinay Kizlar bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim doğduğundan beri sadece bir gogsumu aldı hiç bı şekilde tuturamadim pes ettim ama 2.5 ay oldu sanki tek meme yetmiyor artık gibi ondan sağ meme mi versem sütüm de sorun olusmusmudur ?
Derinay Zuhal1414 geldi başta sagiyordum hatta ama yara olunca canım çok acımaya balsadi krem de geçirmedi bayrak buyik yara olmuştu
Ruveydaa98 Derinay hayır tabiki o süt birikse mastit olurdun ağrısından duramazdın emmediği için süt olmamıştır emzir bol bol sütün gelirr 🤗
Veratuba Benimde 2 aylık bebeğim tek göğsümle emziriyorum diğeri küçüldü sütü hep azdı zaten dahada azaldı çok inat ettim ama emmedi