minnakbaby Bebegim 16 aylik olmak uzere. Sabah kahvalti yapiyor oglene acikiyor ama uyku vakti gelince de huysuz oluyor zar zor meyveli yulaf filan yediriyorum yada mama veriyorum.. acaba ogle yemegini once mi versem daha iyi? Bu sefer aksam yemegi cok erken olacak siz nasil yapiyorsunuz?
Minikuzu minnakbaby 14 aylık 11 gibi kahvaltı yapıyor 1 gibi uyuyor kalktığında öğle yemeği veriyorum
Araseymen minnakbaby 13.5 aylik sabah 9 kahvaltı 12 öğle yemeği 12:30 uyku saat 4 de akşam yemeği yatmadan 1 saat önce saat 8 de çorba yoğurt yedirip yatırıyorum.
Sarikuzumalp minnakbaby uykudan sonra veriyorum ben. 12 de öğle uykusuna yatıyor 2 gibi de öğle yemeği veriyorum
Guzelkiziim minnakbaby 20 aylik, 7:30 uyaniyor sut iciyor 8:30/9:00 kahvalti, 12:30 oglen yemegi. 13:00/13:30 uyku. 16:00 ara ogun. 18:30 aksam yemegi. 20:00 muz ve sut. 20:30/21:00 gece uykusu bizde bu sekil
minnakbaby Minikuzu sizinki iyiymis arada cok zaman yokk.😊 Biz sabah 8de kahvalti yapiyoz 12 gibi uyuyor tam acikma saati oluyor yaa
Nazli35 minnakbaby saatleri yer değiştirin mesela 8’de kahvaltı 2 saat sonrada yemeğini yesin uyusun uyandığı zamanda akşam yemeğine 3 saat sonra falan verin sabah ki saati kısaltıp akşam saatini uzatırsanız çok rahat edersiniz
DorukHilal Sizin yine uykusu gelmeden ara öğün vermeniz gerekir biz bile dayanamayız o saate kadar ☺️
Araseymen minnakbaby 4 öğün ama yemek saat araları uzun oluyor canım o yüzden fazla gelmiyor bize ben vermesem oğlum mama die peşime dolanıyor acıkıyor çünkü.
minnakbaby Guzelkiziim sizin de ogle yemegi ve aksam yemegi arasında baya zaman var. Sanirik 3 ogune ayarlamak için boyle olmak zorunda degil mi yani bi ogun uzun oluyor. Aksi taktirde 4 ogun vermek zorunda kaliyoruz
Mickeymouse44 minnakbaby benim kızımda sabah 8de kalkıyor 9 gibi kahvaltı 12de uyuyor o sırada süt içmek istiyo süt veriyorum uykudan kalkıncada yarım saat 45 dk sonrada öğlen yemeğini yiyor sonra ara öğün bu arada sürekli emiyor tabi akşam yemeği eğer uyku saatine açıkırsa tekrar süt
minnakbaby Mickeymouse44 bebeginiz kac aylik? Aksam yemegi yiyor uyku saatine acikirsa bende mama veriyorum yatmadan. Ama bi gun cok uyaniyor bi gun cok guzel uyuyor bende düşünüyorum acaba ac oldugu icin mi cok uyaniyor diye.. karni hep kocaman tok diye düşünüyorum aslinda ama. Sizin gece nasil uyuyor boyle oldugunda?
Guzelkiziim minnakbaby 2,5 3 saat uyuyor, ara ogundede bir elma, kuruyemis, veya yogurt yedigi icin aksam yemegini mecbur o saat de yapiyoruz, yoksa acikmiyor ve yemiyor, tabiki her bebek farklidir
Sblsrgnsn minnakbaby 17 aylik olduk bizde uykudan uyaninca beriyorum ogle yemegini sabah 8 gibi kalkiyoruz 9 9.30 gibi kahvalti yapiyor 11e dogru ara ogun veriyorum meyve veya kuruyemis 11.30 12 arasi uykuya daliyor 1.5 saat falan uyuyor uyanir uyanmaz emmek istiyor emzirdikten yarim saat sonra yemegini veriyorum saat yaklasik 3 falan oluyor genelde 6gibi falan da aksam yemegi veriyorum ama cogunlukla aksamlari yemek yemek istemiyor oglum bazen muhallebiyle bazen elma muz oyle geçiştiriyor gece yatmadan once mama meme veriyorum
Mickeymouse44 minnakbaby kusura bakmayın foruma giremedim kaç gündür 15 aylık kızım yani öğlen yemeğine öyle alıştı uyumadan önce biraz süt uyanıncs yarım saat 45 dk sonrada yemek yer canı istediği kadar zorlamam
minnakbaby Sblsrgnsn uyumadan once veriyorum da aklıma hep takiliyor uyaninca da 3 bazen 4 gibi ogle yemegi yiyor gec oluyor gibi geliyor kafam karisik 😂
Sblsrgnsn minnakbaby evet benimde bazen 4u buldugu oluyor o yuzden aksam yemek istemiyor genelde tatli yada meyve veriyorum aksamlari bazen yiyor bazen yemiyor o konuda bende kararsizim oglenyemegiyle aksam yemegi arasi az gibi geliyor ama uyumadan once vermekde nekadsr dogru bilmiyorum yer yemez ben hemen aktivite yaptiriyorum enerjsi bosalsin diye valla simdi bende kararsiz kaldim 😃
minnakbaby Sblsrgnsn uykudan hemen once vermek iyi değildir gazi olur siskinlik llur belki rahat uyuyamaz filan en az 1 saat once verilmesi gerek de valla denemek lazim yaa degilse bilemicez 😁