Biz 4. Buçuk aylığız, 9 gibi gece uykusuna geçiyoruz genellikle 3.5-4 arası uyanıyor karnını doyurduktan sonra tekrardan uyuyoruz sonrasında 8 e doğru uyanıyoruz ve gün başlıyor bizde. Doktorum 6 saati geçirme dedi fakat kendim hemşireyim çiş sayısı kilo alımı normal olduğu için 7 yada 8 saati geçirmemeye çalışıyorum. Zaten kendisinde bu rutinini çok sevdi maşallah saatini pek geçirmez 🤗 tabi şuan atak haftasında olduğumuz için uyku arasında ağlamalar durduk yere çığlıklar var inşallah atlatıcaz 🙏