Dilos01 Nurer yükselenimiz oğlak olur mu sorma öyle bi İnat ki inadigi tuttuğu zaman asla susturamıyorum 😅nirmalde terazi Burcuyuz
Ates_mami Nurer 2 oğlum da oğlak. Hatta eşim de oğlak. Sinir ve inat hiç yok. Sadece büyük olan 1 yaşında biraz yaramaz ama sinir veya inat yok. Gayet sakin sakin yaramazlık yapıyor. Hatta onun 6 aylık olana kadar agladıgını bile bilmeyiz o kadar sakin bir bebek ti. Küçügü daha 1 aylık. Oda sakin.
Hatice_Azram Nurer benim kızım da inat ve çok sinirli, sinirlenince nefesini tutup bayılıyor 12 aylık
asz Nurer bebeğim değil babam oğlak.allah herkesi onun inadından ve sinirinden ve kininden korusun.çok amin..kin dediğim asla öyle intikam alayım işlerine girmez.o insanı tamamen siler hayatından sende insan mısın demez.uzun yıllardır küs olduğu bi kaç kişi var.karşılaşır ama bi selam bile vermez.çok mülahim bi insan ama o siniri inadı tuttu mu bitmiştir o iş.
Purposeless Nurer Kızım oğlak sinirli ve inat yaramaz 😁 ama çok merhametli 😍 herşey annecim ben üzülüyorum bak demeye kadar 🥰
Hatice_Azram Purposeless evet ama ben doktora götürdüm beyin kıvrımları gelişmemiş ondan oluyormuş 😓😓😓
Selin01- Oğlum oğlak 2 aylık henüz çok sakin bi bebek sadece mama geç kalınca sinirleniyor açlığa dayanamıyor o kadar ablası kovaydı çok çektim herşeye ağlardı oğlum sakin sevimli çok şükür
Araseymen Nurer 13 ay 26 günlük oğlum asabi,aşırı duygusal(en ufak ses tonun değişsin dudaklar büzülür hemen),ilgiden aşırı hoşlanıyor sürekli gözler onda olsun ister dikkatimiz dağılırsa kendini yerlere atar ki dikkati ona verelim diye 🤣🤣
momaysegul Nurer ikizlerim Ocak 2 doğumlu ve oğlak inanılmaz inat huysuz mızmız bi öğlen var ikizi tabi kızım ona nazaran dağa sakin ama kötü yani oğlak Burcu olmasaymış KESK’e
Nildailay Nurer benim kızımda oğlak ve gerçekten sinirli ve inat sanırım en velirgin özelliği onun dışında çok sıkılgan ama algısı çok yüksek öğrenme yetenği çok fazla
gulyade61 Nurer benim kızımda oğlak sinir yok ama anam bir inat bir inat valla bazen diyom tamam kızım pes ettim 🤣🤣