Destina
2 ay 14 günlük bebeğim geceleri yatmadan mama veriyorduk kolik kaka yapması için hipp marka. 3 gündür biberonu alınca çığlık çığlığa oluyor mamayı geri çıkarıyor oysa ki iştahla yerdi. Biberonun ucunu geniş delikli uçla değiştirdim yeterli değil mi diye yine aynı şey oldu. sütüm azaldı sürekli memeyi iki somurup bırakıyor etrafı izleyip hırsla yeniden emiyor sürekli böyle. Aç geziyor biberon yine almıyor iyice gerildim 😳