taskirannursel17 ah ah çocuklarımız hakkında böyle konuşup onların hakkına giriyoruz. Şu elalemler olmasa her şey çok güzel olacak. 18 aya kadar normal sayılıyor. Ki bir çocuk sıralıyorsa, onu geçtim ayaklarında basma sorunu vs yoksa zaten yürür ki er geç yürür.