taskirannursel17 Böyle seviyor bizimkiler demek ki😂 boşver ya amaann benim kızım 7 aylıkken tutunup kalkmaya başladı (aman bu erken yürür, bak yaşına girmeden yürüyecek bu, 1-2 aya kesin yürür) dediler de dediler. Herkes herşeyi söylüyor ben takılmıyorum sende boşver 18 aylık olana kadar vaktimiz var yürüyecekler inşallah üzülme 😊