tuba27 ben hiçbir müdahalede bulunmadım 2-3 gün iç çeke çeke çok ağladı doktorumuza sorduğumda kolonyalı pamukla ov demedi sadece ağrısı olursa buz koy dedi. Hemşire ihmali olduğunu düşünmüyorum ilaç dağılmamıştır bence. Siz yine doktorunuza sorun isterseniz.