Bizde 6 aylığız beraber uyuyoruz yatağına koydummu uyanıyo , uyku tatlı geldiği için bende kabulleniyorum yani beraber uyuyoruz
ama bi arkadaş ım da böyleydi bebeği kolikti bide 2 yaşına girdiği zaman zaten kendi geçip yatıyormuş yatağına
ben de o yüzden akışına bıraktım🙈😔