Bizde de iki gündürlü kaka yapamama sorunu var. Bebeğim 3 aylık kız. Dün akşama kadar yapamadı arabayla turladık o zaman yaptı baya doldurmuştu bezini , banyo yaptırdık geçti . Sabahta 2 kez kaka yaptı sonra yine ıkınmaya başladı bu saat oldu hala kaka yok emiyor ıkınıyor ağlıyor ıkınıyor ne yaptıysam fayda yok resmen. Zeytinyağı içirdim , gaz ilacından verdim , suyu kaynatıp ılık şekilde verdim ama tık yok en son bezini açtım cok azıcık sümüksü sıvı kaka var anlamadım . Eşimde yok göreve gitti uzun süre gelmeyecek ne yapacağım bilmiyorum bi akıl verin lütfen.