Huzurum41 Bebeğim 8 Buçuk Aylık Bezini Değiştirdiğimde Ucu Kızarmış Huysuzluk Yapıyor Böyle Başına Gelen Varmı Doktora Götürmem Gerekiyormu
minnosvetontis Huzurum41 pisik kremi kullanmiyormusunuz bolca kremleyim ustune bol bi pijama giydirin biraz havalansin alti. Ben herbezde olmasada gun icinde mutlaka heleki kakadan sonra biraz havalandiririm hemen bezlemem
Huzurum41 minnosvetontis pişik kremi fazla kullanmıyorum aslında bezi çok bekletmeden değiştiririm neden oldu anlamadım
minnosvetontis Huzurum41 uzun surerse doktora gozukursunuz tabi ama islak mendili yikayip kullanin aslinda yikama tarafi cogu doktor ama bazen mumkun olmuyo yaz olsa her sekilde olur yikanir.. alti bolca hava alsin gecer umarim hemen