Ecmada su sekilde inan 8 aydırki savas veriyorum resmen kızım gazlı bebekti kolik dediler 3 ayda bıter dediler rota asını yaptırdık durdurana ask olsn hangı doktora gittiysem gazdandır dedi mukuslu dedim gürültülü kaka dokuntu kimse beni umursamadı her aksam kıvranır yawrum kan görünce dedim bu cocuk alerjısı var süt yumurtayı kestm ama fayda etmedi bulundugum ortam kücük bir yer olunca atastırma hastaneleri yoktu 6 aylık tan once deri testı yapılmaz dediler bu ay 8 oldu vana götürdüm kan için makatta catlak vardır denildi zorladm deri testı yapıldı ceviz kestane yumurta tavuk susam süt et bunlara cıktı daha belkide baska seylere de var cünkü rahatlamadı kozım sütekli gazı var cıkartamıyo cok yorucu bir sürec rabbim yardım cımız olsn deride kesn sonuc vermiyomus amaa