Merhaba oğlum sürekli memede uyuyor tam yerine koycam uyanıp ağlıyor yapışık ikiz gibi oldu bu günlerde normal mi herkes kucağa alıştırdın diyor ama kucağa alıştığını düşünmüyorum . Bu süreci nasıl atlatırım yoksa normal mi zamanla bu huyundan vazgeçer mi tuvalete gidemiyorum 🤯