Minasu Biberon reddi için kaşık biberon kullanan varmı ? Hangi marka kullanıyorsunuz memnunmusunuz bebegım 2 aylık
Myslkya-16 Minasu bazen sağdığım sütleri veriyorum kaşık biberon ile. Eday diye bi markanın biberonu.
ECAA Minasu evet cok rahat oluyor kendisi iciyor yani suan 3 aylik olduk dogdundan beri aliyor yani herhangi bir sorun yasamadim
Myslkya-16 Minasu memnunum. Kaşığı ağzına sokuşturuyorum yumuşak yeriyle de damlatıyorum. Daha az süt kaybı oluyor hem öyle. ☺️