Merhaba arkadaşlar bebeğim 44 günlük bebeğim ne gündüzleri ne geceleri doğru düzgün uyumuyor hep mutsuz sanki gaz sancıları vardı biogaia kullanıyorum onun içinde ama rahat bir bebek değil ayrıca uzayan sarılık var kilosu büyümesi iyi doktor bekliyelim dedi. Sizde durumlar nasıl?