Bebeğim 3 ay 10 günlük. Önceleri çok iyi emerken şimdi hiç emmiyor 2 aya kadar hem beni emer hemde bi taraftan sağılan sütü içerdi. Şimdi beni bile emmiyor. Sadece en fazla 5 dakika emdi. Onun dışında ya 2 dakika ya 3 dakika. Sağıp biberonla vereyim dedim biberonda almıyor. Emzik zaten almıyor. Çocuk biberonu tamamen unuttu. Ne yapmalıyım neden böyle yapıyor. Bu geçici bir durum mu lütfen yardım edin. Her yolu denedim. Doyuyor desem saat başı uyanıyor. Doysa o kadar uyanmaz. Kilosu da fazla değil çok üzülüyorum