Çok yoruldum güzel anneler. Buraya yazmak istedim. Oğlum kendinş bildi bileli ekran Seviyor daha 2 3 aylıkken vidyo çekerdim ikimizi flan pür dikkat ekrana bakardı. Öyle öyle iştahsız çocuktu fln derken birazda bizim bilisizliğmz yesin diye açtık vs şuan nerdeyse 2.5 yaşında ve bildiğiniz bağımlı oldu kumandayı getirir YouTube açtırır telefonu görse ister asla rahat bırakmaz. Henüz konuşamıyor o yüzden bağırıyor her şeye ve ben tükendim. Asla unutmuyor vazgeçmiyor oyıncaklarından hemen sıkılıyor 3 aylık bebeğim de var sürekli onunla oyunda oynayamıyorm. Aktivite yapmayı sevmiyor. Artık cidden başım çok ağrıyor çok yoruldum tükenmiş hissediyorm kendimi. Bağımlı bir oğlum var ve ben düşündükçe neden böyle diye kendimi ağlarken buluyorum. Bunun yanı sıra doğru dürüst yemesi içmesi yok. Peşinden koştur koştur dur. Çok bunaldım. Ve eminim kimsenin bebeği böyle değil. İnst durumlarında görüyorum akranlarını kimi resim yapıyor kimi boyama kimi oyun hamuru ile şekiller. Bir çocuk hiçmi bişe sevmez sürekli bağırış çağırış kafam oldu kazan. Öylee içimi dökmek istedim bunaldım.