yaramaz_bocegim Biri bana tam dalan bebeğin neden 15 dk sonra uyandığını anlatabilit mi. Yaklaşık 2 haftadır böyle. Uyuyo 15 dk sonra uyanıyor abartmıyorum hiç 2 3 saatlik uykusu yok. 2 aylık bebek
mrveefe12 yaramaz_bocegim benimde öyle canım bu aylarda normalmiş 3.aydan sonra düzene girer diyorlar benimkinin gazı var ıkınıp uyanıyor
yaramaz_bocegim GokturkAlp gazlı evet ama doğduğundan beri gazlıydı. Napıcağımı şaşırdım asla uyumuyor
mrveefe12 yaramaz_bocegim ewet bazen uyuyor… ama sabaha karşı yarım saate 40 dakkaya mutlaka uyanıyor akşam sekizden beri uyutmaya çalışıyorum kaç kere uyudu uyandı sabrım kalmadı artık yorgunluktan ölücem 😭
GokturkAlp yaramaz_bocegim 3-4 aylar arasında gaz sorunu çözülüyor. Bebeğiniz emerek uyuyor ise bunu kesmenizde fayda var. Yada gazını çıkarıp öyle yatağa koymalısız. Emerek uyuyan bebeklerde genelde bu sorun söz konusu oluyor.
yaramaz_bocegim GokturkAlp emerek uyumadı battaniye de salladık son çare. Yatağına koyuyoruz 15 dk en fazla. Sabaha kadar aynı devam