Merhaba arkadaşlar. Yeni ev aldık evde fırın vardı onu satmak istiyoruz Arçelik markası pişirmesi de çok iyi sıfırı 1700 TL ben 900 TL satıyorum.
bir de bosch katı meyve sıkacağı oda sıfır hiç kullanılmadı onu da 1300 TL satmak istiyorum sıfırı 1700 TL onun da almak isteyen olur diye düşündüm