İki hafta oldu sütten kestim. Emmeyi unuttu ama artık gece iki olunca ağlayarak uyanıyor bi saat ağlıyor saat 3 te kundakta sallayınca uyuyor yada bazen uyumuyor iki üç saat oynuyor 🤦 emzirdiğim dönemde gece uyanırdı ama hemen emzirirdim uyurdu acaba sütten kestiğim için mi böyle düzelir mi sizce ? Birde karnını doyurup uyutuyorum ama aynı 🤷