Ftmsrsln Merhaba anneler Bebeginize evde kaynatilmis suyu mu yoksa marketten aldığınız hazır suyu mu veriyorsunuz ?
Minik_Hanim Ftmsrsln 6 ay 1 yas arasi icme suyunu kaynatıp verdim, sonra kaynatmadan vermeye basladim
Hunilianne Ftmsrsln cam şişe su alıyorum bir yaşına kadar kaynattık. Yaşından sonra kaynatmadan veriyoruz
SonSerce Hiç kaynatmadım 2 yaşında damacanadan doldurur veririm. Aldığımız damacana su e bebekte satılan fuska marka su. O kadar da pamuklara sarmayı abartı buluyorum açıkcası…
Ftmsrsln Minik_Hanim valla ya her Bebek aynıymış gibi genel yargı koyarlar ya bi ay biz sunu yaptık sen niye öyle yapmıyorsun diye🤦♀️
otose_san Ftmsrsln hazır su veriyorum direk. çeşmeden vermek zorunda kalsam kaynatırım ama gerek görmüyorum ben hazır suda
Minik_Hanim Ftmsrsln susmaz onlar, herkes her seye bise der, konusur durur. Ben hayatim boyunca her konuda kafamin dikine gittim, pisman değilim 🤷♀️