Kolum da evlendiğinden beri 1 yildir evliyim bir allerjik sanıyordum kırmızılıklar varr di bazen gidiyor bazen geliyordu ..dogum yaptiktan sinrada cok oldu kizariklik arti fln derkej firsat bulup bugun dermatoloji gittim ve bana.bu egzama değil alerjik değil mantar bulasmis dedi ve bugunlerde cok azdi hasas oldugum için kapmışım.sordu bana köyde fln mı yasiyosun diye evdeyim.hep dedim y(ok dedim .eşinden mantar varmı dedi ayaklarında bi zaman var di dedim kıyafetlerini hemen.ayir dedi ayrı yoka dedi bulaşmış sanada dedi termisil diye krem. Verdi …ve bu akşam ilk defa bebeğinde gördüm kollarında bendeki aynısından çıkmaya başlamış 😳 bakıcam ne edicem