Kızlar gebelikten önce ve gebelikte de tiroid yüksekliği vardı ilaç kullanıyordum, doğumdan sonra malesef doktoruma randevu alamadım. Emzirdiğim için ilacımı kullanıp kullanmamakla kararsızım, randevum bir hafta sonra. Aranızda bi bilgisi olan var mı? Aynı durumda olan mesela?