Sinem_ayaz evet onu söylemeyi unutmuşum sanırım kadrolu öğretmenler alamıyor.ben ücretli öğretmenlik yapıyorum o yüzden aldım.bir de kaymakamlığa başvurularak alınan bir para vardı, 300 tl gibi bi şey.onu da kadrolu öğretmenler alabiliyor mu bilmiyorum