Bebeğim 55 günlük ortalama 10 gündür filan özellikle akşamları emerken ağlamaya başlıyor hem memeyi bırakmak istemiyor hemde kıpkırmızı olup kendini geriye atıyor. Omzuma alıp gazını çıkarıp diğer göğüse geçiyorum yine aynısı acı çeke çeke emiyor resmen. sonrasında gaz çıkarırken kusuyor ama aşırı fışkırarak değil kustuktan sonra keyfi çok iyi oluyor. Gaz problemi yok kolay çıkarıyor. Akşam bu emme zamanları dışında keyfi yerinde reflü olabilir mi ? Alerjide böyle belirtiler oluyor mu ? Boynunun altında isilik gibi şeyler oluşup kayboluyor ama boynu kıyafetlerine sürtündüğü içindir diyorum alerji mi reflü mü nasıl emin olacağım ?