Seymanurmrv Merhabalar guzel anneler. Kizim 13 ay 20 gunluk eliyle birden cok bisey tutmaya calisiyor.bu oyuncak oluyor,legolar veya kasık gibi sizin bebeklerdede durum ayni mi?eline sigmayincada bi de sinirlenenlerden 🤣
GoGirl Seymanurmrv bizimki de bir sinirli gorsen dunyanin yükü onun ustunde sanki tovbe mutlu edemiyoz bu aralar 😅 istedigi olmayinca cigliklar kucucuk poposuyla afralar tafralar gulesimiz geliyor
tubist Seymanurmrv oglum 4 ocak dogumlu sanirim aynilar😂 evet iki tane top alip emekliyor😂 kafa ustu gidecek bir gun. ckk komik oluyolar ya
Seymanurmrv Seymanurmrv EmineYilmaz ay ben asiri pimpirikliyim kafayi yemezsem bu donemde sukurler olsun dicem 🤭 ya daha yurumuyor ve konusmuyor onlari arastirmaktan artik siyiracam kafayi. Beni boyle yapanlar utansin 😥😥😥
Seymanurmrv EmineYilmaz tek eliyle birden fazla sey tutuyor dimi? Ya korktumda internette az once baska bi konu hakkinda bi yazi okudum. Acaba olan var mi diye merak ettim 🤭
Eylul06 Seymanurmrv birde küsüyor cok komik ben güldükçe iyice sinirleniyor ya yiyesim geliyor ama zamanla hersey geçiyor geçmişe baktım da neler yaşamısız
Seymanurmrv Eylul06 bir de biz daha yurumuyoruz yani 5 adim atip yeri öpenlerdeniz. Dusuncede kiziyor herseye kiziyo olduk bu ara🤭 bide hep yaziyolar ya şu kadar kelime konusuyo bunlari soyluyor diye anneler hic mi yok sadece baba, meme diyen bebeler biz hala o kadar konusuyorz
Eylul06 Seymanurmrv bizde yürümüyoruz elimi tutup yürüyor sıralama eh işte annesi yapacak herseyi dikildigi yerde arkasını bekliyorum resmen çenesi hiç durmuyor bizimki ama anlamlı anne baba mama meme gel falan diyor oyuncaklarına cok konusuyor agaç kalan vudi gibi yiyesim geliyor canları içinde olsun zamanı gelince herseyi yapıyorlar 🙏🙏
EmineYilmaz Seymanurmrv bismillah daha 13 aylık ne konuşması 😂 benim kızım 14 aylıkken birden bire yürüdü
Seymanurmrv EmineYilmaz yaa bencede oyle ama millet susmuyor iste niye konusmuyo niye yurumuyo vallaha yoruldum
Seymanurmrv Minikuzu ayy yok ne konusmasi ben 12 aylikken 8-9 kelime soyleyenleri anlamiyorum bizim daha baba.meme.mama o kadar 🥴
Seymanurmrv Eylul06 aynen oyle bize guveniyor yavrucaklar. Saglikli olsunlar bebislerimiz bizde yurur konusuruz napalim 🥰
Minikuzu Seymanurmrv benim kuzu rahat yürüyor bunu getir şunu yap deyince yapıyor sadece mama dede ve gel bak diyor benimde çevremde ki tüm bebekler bildiğiniz 1 yaşında cümle kurardı benfe kafama bazen takıyorum 😅