Sezeryan yerimde biraz birazkan akıntı oluştu . Napabilirim.
Buse- doktora gidin enfeksiyon olabilir.
Buse- enfeksyn olmus doktorunuz gıdın ihmal etmeyin
Buse- doktora gorunsen iyi olur canim bi krem vs verebilir gecmis olsun
uykusuzMoMm Doktor bana nasıl bi tedavi uygular…
Buse- benm ilk zamanlarolmustı küçük biyernde akıntı vardi fito krem verdi
Funda23 benim kenarında küçük kızarık şeklinde. Kremle iyi olur demi. Çünkü çok korkuyorum
Buse- dikiş başlangısı yada sonunda olur demişti doktor 1 ay olmuştı doğım yapalı